Red Bull 400 – Planica 2013

Planica, 12.5.2013

Ko sem že malo pozabil, kako lahko pečejo noge in kako mehke so lahko, je spet prišla na vrsto naša velikanka.

In ker smo se imeli lansko leto prav super, ni bilo dileme, da se tudi letos malo “pozabavamo”. No, tokrat je bilo zabave še nekoliko več kot lansko leto.

Red Bull 400 - Planica

Najprej so sledile kvalifikacije…

Štar kvalifikacij...

…kjer se mi je zdelo, da je strmina od lanskega leta še hujša.Že po stotih metrih pa so noge postale nekako mehke in že sem bil na vseh štirih. Ampak na kolena pa nisem šel…hehehehe. Nekako “zborbam” do vrha, še nekaj korakov in odrešitev… 😀

Sledi povratek v dolino. Malo pijačke, ki ti da krila…in kmalu so bile na vrsti še štafete. Tokrat tudi jaz na štartu.

Štart štefet

“Tečem” prvo predajo. Malo zaspim na štartu in vsi mi pobegnejo naprej…uf, ni kaj, potrebno je borbati. Noge pa kot bi imel svinc na njih…hehehehehe…da škrg niti ne omenjam.  Mojih najdaljših 100 metrov…hehehehehe… 😀

Nazaj v dolino. Malo odmorčka. Malo pijačke. Malo čveka. Nato pa štart vseh, v grupi “lucky loosers”. In gremo, čisto do vrha. Noge pečejo še bolj, pljuča dajo kolikor pač dajo…uf, pogled v tla, na vse štiri in gremo. Korak za korakom. Odskočišče. Oznaka “še 50 metrov”…potem pa ni in ni bilo konca. Ampak smo zmogli. Bomba! 😀

Ko tudi škrge ne bi pomagale...hehehehe...

Prvi koraki po stopnicah navzdol pa niso bili ravno najbolj sigurni…hehehehe. Na poti navzdol navijamo še za “big boys-e”, ki so se borili za zmago.

V glavnem, odlična prireditev, ki pomeni pravo popestritev tekaškega dogajanja v Sloveniji. Lepo je bilo tudi srečati vse znane in “neznane” obraze in malo pokramljati. Vzdušje zares na vrhuncu. Navijači so/ste pa itak zakon. 😀 Še vreme je maksimalno sodelovalo, tako da je bil v Planici zares pravi sončno tekaški spektakel. Naslednje leto… 😀

4 Responses to “Red Bull 400 – Planica 2013”

• Boris Says:

Tak kot praviš..celoten dogodek te bolj pritegne, kot mogoče sam tek. Čeprav sem pri sebi opazil, da do tak napor doživim praktično le enkrat ali dvakrat na leto…noge sem mel kr lepo mehke po koncu 🙂 Najboljši so tko v svoji ligi..kapo dol vsem 🙂
    Zato pa drugo leto spet 😀

• AVI AVI Says:

Na zadnji fotki, so me res že tako pekle noge, da še sam nisem vedel a naj se začnem kar smejati…hehehehe…no, pa sem potem vseeno še malo zagrizel… 😀

Boris, ta tekma je zame res malo “off topic” ampak, kaj ko pa je celoten dogodek super. Pa saj vedno pridemo zato, da se bomo dobro imeli. 😀 Tek oziroma hoja, no bolje rečeno plazenje po vseh štirih pa je samo še pika na i. Jaz vzamem te stvari bolj kot en velik hec, čeprav gre v ospredju “na nož”. Zato, kapo dol pred Aličem. 😀

• Boris Says:

Očitno nam hribovskim (ne gorskim) tekačem tale planica ne leži čisto 🙂 Že drugič sma skor skupi končala tale križev pot 😀 Vseen bravo!!

• USD Says:

Res huda zadnja fotka :-). Bravo!